woensdag 1 juli 2009

studio

stap 1
bij deze opdracht moesten we een muziekstijl vast leggen in een serie van 5 studio foto's

stap 2
mijn planning is om de foto's in week 5 te maken.

stap 3

stap 4

stap 5
foto 1: mijn plan is om een foto van het model met der rug naar de camera toe temaken
foto 2: een foto van het model wat op de viool speelt lange sluitertijd, waardoor de stok als het waren beweegt.
foto3: een foto recht van voren met de viool op een aparte manier vast gehouden
foto 4: een typische foto van het model wat op de viool speelt
foto 5: ?

stap 6
voor deze foto's ben ik van plan een viool teregelen, en een klassieke kleding stijl
wit blousje een zwarte rok.

stap 7
concept met docent bespreken

stap 8
Deze opdracht heb ik zelf thuis gedaan in mijn studio
met 1 softbox
en 1 paraplu
die flitsde als ik de foto nam

checklist:
- nikon d300
-studio
- model
- viool
- geheugenkaartje
- 28-105 mm

stap 11
foto's zijn gemaakt:







stap 12
foto's zijn ingelezen

stap 13
uiteindelijke selectie gemaakt

stap 14
foto's zijn bewerkt in photoshop

stap 15
foto's in portofolio geplaatst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten